woensdag 22 juni 2022

Een lange lange dag

om ff over 4 ging de wekker.. de katten eten geven en een knuffel laatste dingen in de koffer en nog wat weg gooien. dan staat Anja mijn collega voor de deur die moet toch werken en neemt me gezellig mee. onder het kletsen komen we zo op p44 en parkeren de auto koffers eruit en naar de bus. in een overvolle 397 gaan we richting Plaza en gooien gelijk mijn koffer af en krijg mijn boardingpassen. Nogmaals Anja bedankt en een knuffel en door priority naar boven (Delta silver) En binnen een half uur van koffer inleveren tot paspoort controle ben ik al achter alles .. hmm ok nu 4 uur maar vol maken tot we gaan.. mensjes kijken, starbucks, croissantje, lekker zitten bij de gate en nog even met thuisfront en werk contact. Dan heb je hele lieve collegas en die zorgen dat je Premium select zit. He allemaal top thnx love Delta.... (nog wel lol)Alles voorspoedig op de langste dag van het jaar (21 juni) Hup aan boord en voorlopig geen buurman o er komt toch nog iemand maar die gaat lekker op de stoel aan de andere kant van het gangpad zitten.. helemaal prima hoor heb ik nog een stoel
Een kwartier na eigenlijke vertrek tijd gaan we naar achter en op naar de Polderbaan. Eenmaal daar zijn we zo in de lucht en gaan we onderweg naar Detroit, wat turbulentie en verder weinig sensatie. Eten was het bekende pasta or chicken had chicken was wel lekker en een brownie ijsje erbij
Heb Jaws zitten kijken was wel wee leuk om te kijken. En wat geslapen of gedommeld kregen nog een snack
en niet veel later stonden we dan op de grond in Detroit en eenmaal bij de gate maar een beetje opschieten om eruit te komen want heb 1 uur en 40 minuten overstap en weet niet hoe druk het is bij alles maar was niks aan de hand ook hier weer overal zo doorheen.. hmm blijkbaar gaat het allemaal voorspoedig en goed. Tot ik na de security op de borden kijk en WHHAAAT neee ..cancelled. WTH ok maar naar Need help en kijken wat er nu voor me is. Konden mij niet vinden op een andere vlucht kwam toevallig iemand aan o nee je staat op de vlucht voor morgen maar ga ff kijken o de 3.35 is overboekt maar we zetten je stby en confirmed op de Atlanta om 9.40 in de avond en dan door naar Orlando alwaar ik om 1.14 snachts aankom... again WHHHAAATTT. Maar ok thuis front contact gehad .. what about Tampa .. ook vol. nou ja dan fingers crossed dat ik op de 3.35 rechstreeks mee kan. Maar eens een mailtje naar hotel dat ik niet weet hoe laat ik kom en de auto de inkomende vlucht aanpassen naar de rechtstreekse en dan maar kijken anders neem ik wel contact op later. Maar nog even relaxen of nou ja stressrelaxen zeg maar haha. Uiteindelijk in de rij gaan staan om aan de gate agent te vragen wat ze denkt en er kwamen meer mensen. Toen de gate agents er waren kwam er een vrouw die gelijk wat wilde vragen dur ik zeg sorry we staan ook in de rij dus die ging netjes in de rij.. Maar bejaarden 1 en 2 niet die gingen gewoon hup naar de agent terwijl ze nog aan het insignen was.. ik weer eh sorry we staan ook te wachten. geen sjoege bejaarde 2 erbij en die gaat nog ff sjus en wuift mijn hallo we staan ook in de rij weg.. How rude ! kreeg antwoord van de agent dat het vol is maar wel als tweede op de wachtlijst sta.. fingers crossed dan maar. Ga wel zitten en zie het wel.. ja ze gaan boarden ziet er niet goed uit heul veul mensen. laatste erdoor en ja hoor er is nog 1 stoel. staat een andere vrouw die ook stby staat voor de balie en de agent zegt are you Kim dus ik he hallo hier ik ben Kim .... ja hoor ik mag mee. Ach nu zijn de ouderen not happy.. sorry maar als je rude doet en voordringt heb ik geen medelijden.. sorry dat ik het zeg. Had toevallig nog een zak stroopwafels dus die op de balie gezet en mee met de andere agent gelijk get vliegtuig in. was nog een plekje voor mijn trolley en 16e was de laatste stoel. OMG zo opgelucht ik ben er gwoon early evening ipv in the night. Heb Dog zitten kijken. en niet veel later waren we alweer geland nog even taxien en de gate is daar .. Kist had geen WIFI die deed het niet dus kon thuis front niet meer op de hoogte stellen dat ik mee kon en er dus was. GElijk maar een foto van het welbekende
gemaakt en aan Ronald gestuurd lol die snapte dat wel en facebook maar ff bijgewerkt en thuis dat ik er was zien ze wel als ze weer wakker zijn. Kwam Monique ook nog over de draad .. knock knock... Ik jaaaa ben er. wacht nu op mijn koffer.. Wanneer kom je langs .. wanneer zijn jullie thuis . morgen of vanaf na 8 (was half 7 geloof ik)o doe maar vanavond moet ff praten hoor haha., helemaal goed. Koffer was er snel want die zat al in de kist voor dat ik erin zat. mooi. Naar hertz en een auto uitzoeken.. hmm staat weining even naar binnen ja sorry zijn ff allemaal weg maar er komt meer. Ik weer kijken maar nee nog niet., nog een meneer en ja komt een Edge aan rijden .. die meneer was zo lief dat ik hem mocht nemen.. Oh top dank u wel ... Wow heel mooi groot scherm erin 34916 op de teller.. (ja dat weet ik omdat ik dat een paar keer bij uitrijden moest zeggen .. maar hij kreeg hem niet op mijn reservering.. iemand erbij nou das raar nog een keer proberen .. ehh wanneer kom je weer terug brengen.. 5 july oh dat is het probleem.. licence plate expires jun 30.. tuurlijk kan er ook nog bij .. heb je dan wel wat wat er op lijkt .. gaan ons beste doen.. Nou ja uiteindelijk een Jeep compass met 6068 op de teller open dak en verder prima eigenlijk .. maar jammer van de kick ass Edge .. next time Op weg naar het hotel Clarion inn bij Universal en eenmaal daar inchecken en alles op de kamer zetten, spullen van de biegjes eruit halen en op naar hun. Was weer heel gezellig en kreeg ik nog heel lief een broodje had verder nog niets gegeten lol. Om 10 uur maar opgestapt en buiten nog ff verder gepraat .. Nou zo 24 uur op nu naar hotel en gelijk naar bed.. elk uur wel wakker geweest maar ben weer wat frisser en hoofdpijn is weer weg gelukkig .. spanning . Woensdag maar ff shoppen

5 opmerkingen:

  1. Wat een gedoe allemaal , daar hadden mn hersens wel op tilt geslagen vrees ik (kan dit soort situaties niet mer goed handlen) maar gelukkig is alles uiteindelijk goedgekomen en zag je al snel weer de mooie vloerbedekking van MCO ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wanneer komt jullie blog? Ik kijk regelmatig maar helaas....

      Verwijderen
  2. Je bent er! Wat een tegenslag. Maar het genieten kan nu beginnen! Leuk om je blog te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het vergde wat spanning maar je bent er eindelijk. Lekker genieten nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een reis Kim, word sl gestrest als ik het lees haha. Maar gelukkig toch een vroegere vlucht kunnen bemachtigen en nu alweer heerlijk een paar dagen in Orlando. Wens je veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar ...