woensdag 28 september 2022

Kort blogje vandaag

Was weer wat vroeg wakker en er maar uit en toch maar even nog naar de Publix om toch wat brood en beleg te halen. Eerst ontbijtje halen beneden was kwrt voor 7 daarna de auto in en richting Lake Buena Vista. Daar was weer genoeg water echter geen eieren. Heb wat bolletjes of eigenlijk Dinner rolls meegenomen.. zijn groot genoeg. Pindakaas, jam en kaas en nog wat water maar. Toen ik heen ging mieserde het maar toen ik klaar was kwam het toch wel meer naar bedenen. Eenmaal weer in het hotel ben ik eigenlijk nergens meer heen gegaan. Want ja als Supernatural op tv is wat moet je dan buiten zeker in pisweer. Om 4 uur kwam er een andere serie dus he ga eens in de lobby kijken en het was daar wel gezellig druk. Wel was er in de lobby lekkage en hoorde later in verschillende kamers ook water.. Die van mij nog niet en hopelijk ook niet. Toen ik naar de Publix ging stond ik in de lift en kwamen twee dames mee en die kwam ik smiddags in de lobby weer tegen Conny en Gail en we hebben gezellig zitten kleppen en nieuws bij gehouden. We kregen te horen dat ze de voordeuren om 8 uur dicht doen en zandzakken neer leggen. Dus vanaf nu op de kamer of Lobby tot alles weer voorbij getrokken is. Hij is nu cat 3 en gaat nog langzamer vooruit laten we hopen dat i nog meer in kracht afneemt voordat i bij ons komt. Voorlopig alles goed nog wind gaat wel oppakken en regen zal ook wel komen. Nog steeds safe en zal in ieder geval voorbereid zijn vanavond op wat evt komen gaat.. tot morgen

1 opmerking:

  1. Helaas ook van jou een kort blogje vandaag. Hopelijk blijft je kamer droog en leuk om weer nwe vrienden te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar ...