maandag 3 oktober 2022

Let's do the weekend in one post

Want het was hier en daar best wel drukof laat/vroeg. Zaterdag rustig aangedaan na ontbijt zag ik dat de dames van Longboat Key weer hun auto inpakte en dus even gedag zeggen. Ze waren blij me te zien om gedag te zeggen. Power en water was er weer en ze hadden te horen gekregen dat alles nog stond en ze weer terug mochten konden komen. Ladies het was leuk om jullie te ontmoeten. Weer naar de kamer en de Quali kijken van de F1 daar hoef ik verder niet op in te gaan. Op naar Seaworld dan, daar kom ik ergens half 11 aan en het is al drukker maar het is weer Halloween dus ja. Overdag is het Spooktaculair voor de kiddo's ok ook de adults.. trick or treat en in de avond is het Howl-o Scream. The scary part of Halloween waar we ik die avond naar toe ga met Carlijn. Anyhow let's start with the day eerste stop is ff wat merchandise bekijken in verschillende winkels en door naar Rescuetails. Een show over dieren die door allerlei redenen gered cq opgevangen moeten worden.
Tweede stop door naar OrcaStadium voor de 12 uur show
Even wat eten en dat werd een pretzeldog.. lekker maar de price wth dus die hoeft niet nog een keer. Brandy en Jeffrey waren onderweg had in Disneyland parijs een loungefly gekocht die ze zelf niet kon vinden en wij gelijk tegenaan liepen dus hebben we de wissel gedaan in Seaworld zij de tas ik geld lol. Maar eerst hebben we nog de 15.30 orca encounter gedaan
We lopen naar de uitgang en bij de auto doen we ff de exchange en gaan ieder onze eigen weg. Ik ga terug naar het hotel en om half 6 heb ik met Ronald en Carlijn afgesproken bij Olive garden naast mijn hotel. Ik fris even op en loop die kant op en kijk niet waar ik loop en ga zo .... op mijn platte bek. hahaha ok opstaan niemand gezien o tuurlijk altijd wel iemand.. Knie stuk hand stuk maar verder ok. Ronald en Carlijn zaten al wel ff onder de kraan in het toilet maar. Eten is lekker Carlijn en ik delen de Chicken parmassian en hebben genoeg pff. Want er zijn altijd bread sticks en salade. Eenmaal klaar lopen we naar de auto zeggen gedag tegen Ronald en Carlijn en ik gaan nog ff naar mijn hotel want ik dacht dat ik pleisters had maar nee. Target dan maar en gelijk antibiotica tubetje en ready to go to Seaworld voor Howl-O-scream.
We hebben ook nog Ice breaker gedaan en om ff over 11 hebben we alles wel gedaan en lopen naar de Exit en onze auto staat gelijk als 1 van de eerste en Ronald komt ons tegemoet op Championsgate en dus onderweg die kant op. Carlijn weer aan haar vader gegeven lol en ik wee rnaar hotel waar ik ergens half 1 aankom.. Gelijk bed in want zondag is een redelijk vroeg na een late nacht want ja Formule 1. Zondag gaat de wekker ergens rond 7 en heb ik toch nog 4 uur geslapen lol. Onder de douche aankleden en ben uitgenodigd bij de Biegjes om daar te kijken en kom daar binnen en Mo zegt nou het regent duswe starten nog niet .. Oh lekker dan. Nou ja de rest weten we en na de race gaan Ron, Mo en ik lekker lunchen bij Keke
Voor mij Banana, Nut en caramal stuffed french toast... stuffed naar buiten gegaan maar was erg lekker Ik breng Mo en Ron weer thuis en ga door naar Seaworld, had contact gehad met Amy en Andrew en die waren in Seaworld. Was er om half 3 en hebben samen de orca encounter gekeken en bij gekletst. Na de 15.30 show die ik live had gedaan op facebook.. dus geen foto's maar had er al genoeg voor deze post lol. Gedag gezegd en volgend weekend zien we elkaar nog wel denk ik. Ik naar hotel wederom ff opfrissen en niet veel later onderweg naar .. de Biegjes waar Ronald en Carlijn al waren want we gaan voor the last dinner voor hun want ze gaan maandag naar huis :-( Het werd de Cheesecake factory at the MilleniaMall.
Ging voor Ron en Ronald niet helemaal goed hun gerecht was koud maar kregen een nieuwe die wel warm was. Na eten zijn we met 5 man in de auto van Ronald geschoven voor een ijsje bij de Coldstone en Michelle ging naar huis om alles weer te pakken en onderweg te gaan naar de universaty want maandag was het weer vroeg trainen. Ijsje was lekker maar man pff
Nog wat gedronken bij de Biegjes en naar het hotel.. maar even wat slaap bij halen en blog doe ik wel in de ochtend.. nu dus. Vandaag?? ik weet het nog niet maar dat lezen jullie morgen wel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar ...