donderdag 23 juni 2022

Ja toch nog maar even shoppen

Vandaag wat beter geslapen en rustig opgestaan.. de berichtjes op facebook/blog gelezen waarvoor altijd dank leuk dat er mensen mee lezen. Onderweg maar even naar de Target voor wat huishoudelijke spulletjes en even rondgesnuffeld verder. Volgende stop de Vindeland Outlet en bij Kipling een leuke tas gekocht en bij de Disney store snel weer naar buiten, rondje afgemaakt en de auto weer in richting The Loop. Torrid, Tj Maxx, en nog wat bekeken
O en had een heerlijke cola zero gekocht .. Ik vond hem lekker
Jemig wat is het warm even afkoelen maar op de kamer voor ik zo weer naar buiten ga richting the Double Tree aan de overkant om mijn vanochtend genomen zelftest van Toegangsbewijs.nu te laten zien of nou ja het certificaat dat ik negatief ben. Er staat al een rij maar die zijn er om hun eigen test af te nemen dus kon wat sneller mijn rode covid bandje halen en daarna in de rij voor pre registratie gaan staan. Daar al weer vrienden gemaakt en niet veel later mijn bandje en lanyard gekregen voor het weekend. Nog even in de vendor room gekeken en maar onderweg naar het hotel.. Detour richting TGI moet toch iets eten. Werden potstickers
En bijna klaar komt er nog iemand binnen die voor de convention is. Had niet eens gezien dat het inmiddels regende want ze kwam binnen met een regenjas. Nog zitten praten en info gekregen voor de convention al heb ik nog heel wat vragen maar komt wel goed. Genoeg mensen die ik morgen kan vragen. Naar het hotel dan maar en nog even naar de dollar tree voor wat snacks enzo.. Weer in het hotel blog maken en ondertussen The Boys kijken ... Nieuwe episode ... Herogasm.. Morgen de eerste conventie dag .. ga het zien en laat weten hoe het is .. Bis morgen

2 opmerkingen:

  1. Conventie dag? Wat moet ik me hierbij voorstellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker rustig opstarten, maar ik vraag me ook af, wat voor convention is het? Iets met Supernatural? Je gaat toch zeker nog wel naar Seaworld?? 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar ...