zondag 26 juni 2022

Second Supernatural day

Vanochtendergens half 8 wakker en nog even langs de walgreens around the corner voor wat kleine dingen en eenmaal terug in de kamer ff alle spullen bij elkaar zoeken zodat ik naar de convention kan lopen. Niet veel later aangekomen en nog even kijken in de Vendor room of ze nog wat leuks hebben tuurlijk dus weer de kaart getrokken maar. Om 10 uur ging de zaal open en als eerste op het programma stonden The ladies of SPN, Briana (Donna), Kim (Jody), Ruth (Rowena) en Sam (Mary). Wat een powervrouwen en met zijn 4en te leuk.
Next up Matt Cohen( Jonge John), Richard (Gabriel) en Rob (Chuck aka God 1)
En als laatste van de ochtend David Haydn-Jones(Ketch) en Adam Fergus (Mick Davies)
Even een pauze en heb een slice of pizza genomen en wat drinken, Door wat vertragingen schoof het middag programma een beetje op Maar Misha Collins (Castiel) was het volgende Panel.
Heb een klein stukje gezien van DJ maar ja heb een photo op met Jensen dus ja.. die is belangrijker, daarna een Jensen/Misha foto en als laatste een Jared foto maar ondertussen ook nog Mark Pellegrino (Lucifer/Lucy) gezien on stage
Aan alles komt een eind qua panels maar de hantekeningen nog dus in de avond die van Misha, Mark en Alex (Jack) gekregen. Jensen en Jared wordt zondag omdat ik een foto wilde laten tekenen. Maar had wel een jewelery making class geboekt en was erg leuk om te doen zal van de week nog een foto delen van mijn creatie. Om kwart over 9 was nog het beroemde SNS (Saturday Night Special) concert met Louden Swain en soms wel eens een guest.. Helaas dit keer geen Jensen maar wel Kim Rhodes en Jason Manns. Was erg gaaf om bij te zijn en uiteindelijk was het denk ik half 11 dat ik weer in mijn hotel was maar echt een mega gave dag .. Ja sorry... addicted to en zo vaak post ik niet over SPN lol dus nu mag het ff haha Slapen maar want zondag is om half 11 Gold Panel met Jensen en Jared... dus daar moet ik bij zijn.

1 opmerking:

  1. Ga je toch geen sorry voor zeggen, jouw blog, jouw vakantie haha. Ik ken de serie dus niet maar vind het leuk om je enthousiasme te lezen. Heerlijke dag voor je.

    BeantwoordenVerwijderen

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar ...