maandag 27 juni 2022

Verhuisdag

Convention is done nu weer terug naar realiteit, spullen had ik gister al zo goed als ingepakt en moet om 11 uur uit het hotel. Heb een brunchdate met een vriendin bij First Watch en hebben om 10 uur bij de WAWA bij Seaworld afgesproken. Ik stap bij Cindy in en samen rijden we die kant op en hebben het over van alles en nog wat. Bij het restaurant moeten we heel even wachten maar krijgen niet veel later een mooie tafel lekker ergens achteraf dus kunnen we ongestoord kletsen. Had een pancake met lemoncurd en aardbei. We kletsen nog lekker verder en heel onamerikaans bljven we lekker zitten na 2 uur denk ik stappen we weer in de auto en rijden we terug naar de mijne. We zien elkaar zeker nog deze week komt goed. Ik ga nog even naar Burlington, Marshalls en Ross maar kan niet slagen. Dan nog even naar Kipling en daar wel. Het is half drie en ben dicht bij het hotel dus why not try. En geen probleem kamer is klaar hoor dus kan mijn spullen uitladen en even afkoelen het is weer ergens in de 90. Het is 4 uur ..what to do. hmm toch maar even naar Seaworld voor een One ocean. Gingen al veel mensen weer naar huis met kids enz. Eerst een Frap en even winkeltjes kijken over de brug dan maar.. Nog niet open dus nog even bij Seasame place kijken en niet veel later ging Stadium open.
dat was het weer .. Maar een pretzeldog voor avondeten en rondje gemaakt door de rest van Seaworld en weer richting auto richting de publix voor wat boodschapjes en naar het hotel. Blog maken en maar slapen denk ik.. Toch wel moe van het weekend. Morgen wordt het misschien Busch Gardens met shoppen .. jullie zien het later . Bedankt voor het meelezen

2 opmerkingen:

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar ...