zaterdag 2 juli 2022

Seaworld achtbanen dagje

Vanochtend was het wat vroeger ff onder de douche en eenmaal klaar richting Windemere richting de Biegjes. Want vandaag gaat Pascal mee naar Seaworld on one of my free guest tickets en heb ik Quick Que voor ons geregeld. Ergens kwart over 10 kwamen we aan bij Seaworld en gelukkig hier passmembe only toegangspoortjes dus ook daar zo door heen. Tickets van Pascal heb ik ff naar hem gestuurd stuk makkelijker. Eenmaal binnen doen we eerst Manta achterste rij daarna lopen we door naar Kraken en doen die nadat deze ook net als Mante het weer doet. Haha ligt het aan ons dat ze elke keer een minor problem hebben.. Maar niet veel later zitten we op rij 2 en doen we looping na looping na corkscrew. Nu eerst ff wat drinken en eigenlijk was het kwart voor twaalf dus maar gelijk wat eten bij Voyagers. Doen we nog ff een Rescua tails want misschien is een achtbaan doen na het eten niet zo handig en nog even in de koelte zitten is misschien ook wel beter met dit weer. Had een facebook live gedaan dus geen foto's. We gaan maar eens een natte achtbaan doen. Journey to Atlantis wordt het Pascal wat spatjes en ik mzat aan de verkeerde kant dus wat natter maar geen straf. Mako is de volgende en doen we wederom de achterste rij. Dit was Pascals eerste keer in Mako.. mijn teweede maar ik hoor naast me van alles roepen dus ik aan het eind .. eh alles ok .. Jaaaa hij is gaaf. Doen we eerst Infinity Falls wachttijd 105 minuten.. Wij zaten er in 15 in.. en werden zeiknat maar hij was eigenlijk wel leuk en geen idee hoe het komt maar vind het ineens niet zo erg om zeiknat te worden. Wat gaan we doen terug richting Mako en doen deze 2 keer achter elkaar het was niet druk. Gewoon te leuk deze, veel airtime. Dan echt weer ff wat drinken dat werd een slushie en we lopen ondertussen terug naar Mako maar wel een heel rondje Seaworld gelopen lol. Bij Mako is een basketball spelletje waar je een megapluche dierenbal kan winnen. Pascal eerst helaas ik ook helaas maar Pascal doet het toch nog een keer en de eerste bal gaat van de ene hoep naar de andere en erin Dus gewonnen. Werd een flamigo bal sorry geen foto. Ben heel benieuwd wat Monique vind want die riep in de ochtend al als i gaat zeuren om pluche hou hem tegen maar dit was gewoon lache eigelijk. We waren wel zo'n beetje klaar met alles en we gaan terug naar mijn hotel ik moest echt ff wat anders aan.. nat en bloody hot geweest dus wel zo fijn om even wat anders aan te doen voor ik Pascal weer terug breng en we gaan eten. Pascal ondertussen final episode Stranger Things gekeken en uiteindelijk rijden we om half 6 weg bij hotel. Auto parkeren en ze staan in de garage dus ik al met een big smile .. komt Pascal aan met Harry the Flamingo die gezichten haha Om half 7 rijden we naar local Italian en hebben lekker gegeten. Nog even mee naar binnen en niet veel later naar hotel even bij slapen hoor dus blog werd vanochtend met pasta als ontbijt .. how american. o nee dat is pizza maar toch. Vandaag Seaworld

2 opmerkingen:

  1. Ach, al die achtbanen, word al misselijk als ik het alleen maar lees haha. Zoveel achter elkaar, respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Kim, wat een achtbanengeweld. Maar wel een mooie dag. Goed besteed dus!

    BeantwoordenVerwijderen

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar ...