dinsdag 27 september 2022

The day before .. Ian

Vanochtend was het vroeg maar toch nog ff een uurtje door kunnen trekken. Eruit en om kwartover 10 ben ik bij Seaworld. het is nog of gewoon niet druk want ja die tropical storm/hurricane wat gaat dat worden.. We zien het wel. Eerst even winkeltjes kijken en loop een rondje en kom bij MAko uit die rest is nog dicht dus je kan niet naar sesame place enzo. what to do... what to do ok Manta is 5 minuten nou ja das naar het karretje lopen. Ok tas in een locker en gaan.. Eenmaal boven de eerste heuvel denk ik wat heb ik gedaan maar hij is gewoon heel gaaf. Had ook foto's gemaakt van halloween decoratie en hopelijk kunnen Carlijn en ik vrijdagavond de Howl o Scream doen. Zie net dat i een 4 is maar afzwakt naar een storm boven Orlando fingers crossed dat alles echt onwijs gaat meevallen. Busch Gardens was per vandaag al dicht en Seaworld en Disney hebben vandaag gemeld woensdag en donderdag dicht te gaan. Heel erg te verwachten en ook goed dat ze het doen.
Heb One Ocean gekeken en alle whales gezien De dames lagen in de pool en er gingen wat kinderen en een vader kijken.. en ja hoor splash city lol de kinderen hadden lol en de dames ook.
Na de show weer richting uitgang gelopen en toch nog een keer wat winkels door en nog wat suplies halen maar voor het geval dat. Tuurlijk zit in een hotel maar denk dat het nu vol is. Heel veel mensen met hun huisdieren zijn aangekomen, dus ja als ik wat zelf heb scheelt dat ook wel. Met thuis contact gehad en daar gat alles goed en ik hou ze op de hoogte en ben hier wel alleen maar niet alleen kan mocht het nodig zijn bij genoeg mensen aankloppen en hou thuisfront op de hoogte. Verschillende benzinestation zijn al out of benzine alleen nog diesel maar ja niks aan en ook al is er nog maar een kwart uit heb hem toch ergens kunnen op toppen. OM half 5 weer in hotel spullen neerzetten en bedenken waar ik wil gaan eten. Had contact met Carlijn en kreeg de vraag of ik al gegeten had.. nee ben aan het bedenken dus of ik mee wilde met haar paps en Mo en Ron. Ja gezellie. Is Longhorn geworden
Nog wat gedronken en weer naar huis kijken wat er morgen komen gaat en blogje schrijven .. morgen ochtend nog ok en dan ergens in de middag verwacht men van alles en donderdag de naweeen zoiets . Dus twee rustige dagen dan maar Hou jullie op de hoogte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar ...