zaterdag 8 oktober 2022

Weer een blogupdate ipv een facebook update

Vandaag nog wat laatste dingetjes kopen en daarna naar Seaworld. Tj Maxx en disney Gift store. daarna toch nog een keer door Disney Springs en door naar Seaworld waar ik ergens 1 uur aankwam en het mega druk was.. Moest zelfs aan de overkant van de straat parkeren. Maar ja laten we maar zeggen mooi dat het druk is en voor mij ... goed voor de lijn. Gelukkig is de speciale Gold en Platinum toegang open en ben ik zo binnen. What to do o om 2 uur is Clyde en Seamore ga ik die leuk kijken en heb ik Live gedaan op facebook. Daarna richting Orca Stadium, onderweg even een Ribs genomen want was overal aardig druk en de ribs waren van een Halloween tentje en ze waren lekker. Door lopen dan en kon gelijk een plekje zoeken.
Het blijkt de laatste show te zijn van Trainster Jacky (ze heeft in de eerste foto Maddy the Bald Eagle op haar arm)
Nog even gekeken bij Sesame Place en wat drinken gehaald en het was tijd voorde laatste Orca Encounter
Op naar de auto en naar hotel. Inpakken maar en kijken of het allemaal gaat lukken.. Ziet er wel naar uit dus eindelijk eens lol. Heb nog Hurricane stuff over maar die gaan naar Windemere .. het is drinken enzo dus komt wel op denk ik. Dus nog even blog schrijven en straks maar slapen want om 1 uur vanacht is de F1 in Japan dus ja. Ben heel lief uitgenodigd bij de Biegjes maar ga het maar in het hotel bed bekijken lol en daarna verder slapen. Morgen laatste dag Seaworld en Lisa komt die dag ook aan. En in de avond eten met de Biegjes en maandag ..... naar huis :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar ...