zaterdag 15 oktober 2022

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar Seaworld en deze keer maar op tijd weg ook al was ik om 1 uur wakker om de F1 te kijken en met 2 uur vertraging waar ik wel natuurlijk mijn ogen dicht heb gedaan hier en daar eindelijk na 2 uur gingen ze toch rijden. En na wat verwaring is Max World Champion.. Licht uit en verder slapen. Uiteindelijk de wekker naar 8 uur verschoven en na een douche aankleden en yoghurtje op naar Seaworld waar het alwer druk werd. Maar ben er en heb een mooi plekje voor de auto gevonden en hup naar binnen. O ja eerst even mijn $10 seawrold bucks uit de automaat halen toch zonde om die niet te gebruiken. Eenmaal binnen richting Dolfijn stadium ..maar eerst even Facetime met zus wantdie is jarig.
Inmiddels was Lisa aangekomen uit Boston en Amy en Andrew hebben haar opgehaald van het vliegveld en kwamen samen naar Seaworld. Weer leuk om elkaar te zien en bij te kletsen en ondertussen kijken we natuurlijk Orca Encounter en halen we snoep voor Halloween
Het is ook de verjaardag van Makaio.. Hij is alweer 12 geworden. Heleen en ik waren erbij de avond dat hij geboren werd wat gaat de tijd snel. Hij was lekker bezig met zijn eigen show.. gewoon te leuk
Na de laatste show lopen we naar de uitgang en doen nog wat winkeltjes aan en moet nog $10 spenderen maar dat komt goed.
We zitten nog in de Halloween periode maar beginnen ook al vast met de kerstbomen hier Naar de auto en gedag zeggen Lisa, Andrew en Amy tot de volgende keer. Auto in en richting hotel. Spullen ophalen overgebleven drinken enz en mijn trolley die mag blijven logeren. Op naar de Biegjes, we gaan lekker een hapje eten en nog even wat drinken en ook hier afscheid nemen en tot??? :-( Hotel en de laatste dingen alvast inpakken dan morgenochtend echt het laatste. Bed in en slapen maar want zoveel heb ik snachts niet gehad. maar ja dat was eigen schuld. Maandag de 10e ging om 8 uur de wekker en douche en aankleden maar, nu echt het laatste in de koffers en alles in de auto en uitchecken. Nog wat kleine boodschappen en onderweg naar het vliegveld en onderweg nog even voltanken. Auto inleveren en onderweg naar de check in koffers inleveren en ga even lekker zitten en drinken dan nog even de winkeltjes in en niet veel later ga ik door de security en onderweg naar de gate. Tuurlijk ben te vroeg maar zo heb ik rustig alle tijd. Vlucht zit vol maar heb een prima plek. We gaan netjes op tijd weg en na een uur en paar minuten landen we in Atlanta. Heb een goeie overstap tijd dus rustig aan en ga van A naar E met het treintje. E17 moet ik heen maar ben lekker vroeg dus neem nog een cinnamon roll en een Campfire mocha cooler lekker met minimarshmallows. Deze keer niet een volle vlucht maar naast me een vader en dochter maar na opstijgen vertrekt de vader naar een ander stoel zodat we allemaal lekkerveel ruimte hebben. Prima eten had de pasta en wat films gekeken wat gedommeld en een half uur eerder staan we al aan de grond in Amsterdam maar moeten heel even wachten tot E17 weer leeg is want daar stond een KLM ready for vertrek. Aan de gate en eruit gaat lekker snel, paspoort controle en naar de bagage. allebei de koffers zaten aan boord en ja hoor daar komen ze een half uur of later op de band. Eruit en Peter laten weten dat ik richting Bemannings centrum loop en niet veel later is hij daar. Koffers in de auto even een hug en richting huis. Moeders even bellen dat ze de deur open doet zodat ik mijn sleutel kan pakken. Alles naar binnen en Schumi staat al klaar voor een heelijke knuffel. De rest kwam nog niet gelijk want er is een vreemde in huis lol. Peter ging weer lekker naar huis zo onwijs bedankt weer. Ik ga even bij moeders langs had nieuwe sloffen gekocht dus die gegeven en daarna paar uurtjes slapen. in de middag komt zus en nichtje nog. alles weer goed en ga nog een paar uur slapen. Anja haalt me in de avond op en samen doen we de nachtdienst. Dus vakantie zit er weer op en gelijk al lekker aan het werk.. De volgende nog geen idee als ik het weet laat ik het weten .. Bedankt allemaal voor het meelezen en reageren maakt het toch wel leuk. Till next time

zaterdag 8 oktober 2022

Weer een blogupdate ipv een facebook update

Vandaag nog wat laatste dingetjes kopen en daarna naar Seaworld. Tj Maxx en disney Gift store. daarna toch nog een keer door Disney Springs en door naar Seaworld waar ik ergens 1 uur aankwam en het mega druk was.. Moest zelfs aan de overkant van de straat parkeren. Maar ja laten we maar zeggen mooi dat het druk is en voor mij ... goed voor de lijn. Gelukkig is de speciale Gold en Platinum toegang open en ben ik zo binnen. What to do o om 2 uur is Clyde en Seamore ga ik die leuk kijken en heb ik Live gedaan op facebook. Daarna richting Orca Stadium, onderweg even een Ribs genomen want was overal aardig druk en de ribs waren van een Halloween tentje en ze waren lekker. Door lopen dan en kon gelijk een plekje zoeken.
Het blijkt de laatste show te zijn van Trainster Jacky (ze heeft in de eerste foto Maddy the Bald Eagle op haar arm)
Nog even gekeken bij Sesame Place en wat drinken gehaald en het was tijd voorde laatste Orca Encounter
Op naar de auto en naar hotel. Inpakken maar en kijken of het allemaal gaat lukken.. Ziet er wel naar uit dus eindelijk eens lol. Heb nog Hurricane stuff over maar die gaan naar Windemere .. het is drinken enzo dus komt wel op denk ik. Dus nog even blog schrijven en straks maar slapen want om 1 uur vanacht is de F1 in Japan dus ja. Ben heel lief uitgenodigd bij de Biegjes maar ga het maar in het hotel bed bekijken lol en daarna verder slapen. Morgen laatste dag Seaworld en Lisa komt die dag ook aan. En in de avond eten met de Biegjes en maandag ..... naar huis :-(