zondag 24 juli 2022

Happy 4th of July

Ben inmiddels alweer 3 weken terug en al weer full an die arbeit maar toch nog even de laatste dag en reisdag. Maandag is het mijn laatste volle dag en het is 4th of July. Eerst maar eens wat last minute shopping en ben overal geweest zon beetje, TJ Maxx, disney Springs, Florida Mall geloof all over the place. Maar toch nog wat dingen gekocht en terug naar het hotel en echt alles maar eens inpakken en mijn logeer trolley klaar zetten om zo mee te nemen naar zijn logeer adres. Nog even Supernatural kijken lol what else en nog uitwasseme van de warmte zodat ik zo netjes naar de Biegjes kan waar ik natuurlijk in all my Kim's zeker op tijd ben maar zo kon ik nog even voor ze naar de Publix met Pascal om wat voor het eten te halen. Had me netjes aangekleed in mijn nieuwe jurk . oeps geen foto haha. Sally en Vaughn en Steef kwamen ook BBQ'en. Lekker gegeten en gekletst en niet al te laat naar huis want dinsdag is reisdag. Nog een keer bedankt voor alle gezelligheid en tot snel. Disndagochtend alles in de koffer en hier en daar wat ruilen en inschikken en netjes alles mee. Alles op orde en gewicht dus we kunnen gaan. Was tasje met spullen voor de tweedehands vergeten bij Monique neeer te zetten dus dan zelf maar even kijken waar ik het kan inleveren wel op de weg naar het vliegveld dan. Eerste tweede hands nam niks aan dus op naar de volgende ergens in de buurt van de Florida Mall en daarna rustig onderweg naar et vliegveld en daarvoor nog even tanken. alles netjes en onderweg naar Delta bij priority inchecken en alles goed. die zijn weg dus nog even wat drinken en eten en wat winkeltjes kijken. Dan maar door security en naar de gate maar leker relaxed nog even zitten en mensen kijken. Bij de gate was het druk en ineens zag ik mijn naam voor upgrade dus langs de balie en ja lekker een betere stoel. Zat naast een aardige man en vrouw en die bleken ook naar Amsterdam te gaan op de DL74 dus gezzellig zitten kletsen later bij de gate en toch raar maar je vertrouwt ze en dan is het makkelijker om even je bagage bij ze te laten als je nog even naar de plasserette gaat. En voor hun ook. Niet veellater konden we aan boord en op de 350 900 heb je achterin zo'n rijtje van drie na de exit row of nou ja dat is ook exit row maar de rij ervoor heeft maar 2 stoelen dus mijn stoel had niemand voor me en erg makkelijk naast en voor erg aaridge gasten dus hieren daar zitten kletsen en makkelijk langs als ik eruit wilde. Om 10.33 waren we na een uneventful flight aan de gate ergens op G3 en eruit en richting de bagage. Paspoortcontrole done en naar de band alwaar mijn koffers denk na 30 minuten op de band waren en ondertussen al contact met de lieverd die me op kwam halen (de man van mijn collega). Erstond aardig wat douane dus nadat ik buiten stond gebeld dat ik alles had en onderweg was naar bemanningscentrum. Daar eenmaal angekomen ook met collega contact die aan het werk was maar had niet verwacht dat haar man al gelijk er ook was die stond blijkbaar al ergens op schiphol toen ik belde. Dus om 11.27 zat ik al in de auto onderweg naar huis. Wow. Eenmaal thuis alles binnen gezet en even kijken naar de schade aan de auto die inmiddels ook netjes is gemaakt en de auto zelfs van binnen en buiten schoon .. service zeg van Koopman Autoschade in de Lijnden (geen familie). Inmiddels dus alweer zolveel gewerkt o en ook weer plannen gemaakt en tickets gokocht voor de volgende en oh die is alweer over 62 dagen ofzo. Heb er weer zin. Ook de JPEG's gehad van de convention. Kortom heb twee gave drukke weken gehad en eindelijk Jensen ontmoet alwaar ik een of ander Akward stupid idjiot was dus nou ja moet toch echt nog maar een keer volgend jaar ofzo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar ...