maandag 26 september 2022

Reisdag

Zondagochtend om kwart over 4 opgehaald door lieve lieve collega en haar man en voor de deur bij Schiphol afgezet. Moest heel even wachten om mijn koffer af te geven maar dat was zo gebeurd. Op naar de kleine rij van de security en in een half uur denk was ik er wel door. Op naar de paspoort controle . stond niemand dus ook daar zo door. Was een beetje vroeg dus dan maar even bij collega langs en ff bijgekletst en een leuke stoel gehad ... dank u Delta op een volle vlucht een premium select mogen krijgen ..echt onwijs bedankt. Ergens om 7 uur maar naar de gate en eerst de security controle daar en een nieuwe boardingpass ophalen en ook daar even gedag zeggen en de persoon bij de naam zien. Altijd leuk We konden boarden en mijn stoel 21C was prima .. lekker deken en kussen en een Tumi verzorgingssetje,.. weer een mooie etui erbij. Heb Top Gun Maverick gekenen. kreeg ondertussen ontbijt, keuze uit Omelet met bacon of Apple pancakes.. zijn de pancakes geworden
sorry dat de foto's blury zijn maar ben nog even aan het zoeken hoe ik ze via een tool netje over kan zetten. NaMaverick de Lost City gekeken met Sandra Bullock en Channing Tatum en als laatste Jurassic World gekeken. Nog heel even oogjes dicht maar we waren al bijna in Atlanta dus kwam nog een snack deze keer een Asian Chicken Springroll. Erg lekker
Eenmaal in Atlanta stond er niemand bij immigration dus na een vraag business or plesure en een foto mocht ik door . Koffer kwam niet heel snel maar ook niet als laatste. Weer doorgeven en naar de gate gelopen moest naar A25 vanaf international aankomsten dus heb lekker alles gelopen ipv het treintje. Eenmaal daar kwam de kist net aan en alleen niet veel later 10 minuten vertraging ivm een klein mankement dat wer een half uur en toen was het .. Nieuwe kist staat op A1 volks verhuizing lol. Was niet vol en we gingen dus allemaal prima. 1 uur en 1 minuut later stonden we weer op de grond in Orlando en was het weer als vanouds. Bagage band koffer mee en naar Hertz. Stond aardig wat en uiteindelijk met een zwarte Jeep Cherokee weg gereden. Eerst even langs de Walmart... kijken of er nog water is.. Nope. Tropical storm Ian staat voor de deur en wordt woensdagvond op zijn hoogst verwacht geloof ik. Wel ander dirnken mee dus in ieder geval wat en kreeg in het hotel 2 water dus die heb ik en kan elke dag twee halen dus mooi. Hotel is het Hyatt weer aan de Palm Pkwy. spullen in de kamer en even wat kleins bij Denny's eten. Werden chicken wings helft op en de rest mee. Weer in hotel en had ff contact met Ronald en Monique ik zeg das lekker doe ik de tv aan hebben ze het over evacueren . ik ben er net lol. We hebben met zijn allen koffie gedronken bij de Biegjes en ff bij gekletst alle bestellingen weer mee en niet al te laat weer naar hotel ... Bedoel ben al een hele tijd wakker . Dus spullen gepast en slapen maar .. Morgen nieuwe dag nieuwe kansen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar ...