vrijdag 30 september 2022

The day after

Gister binnen gebleven op een klein rondje buiten nmet Connie na. Dus had gister weinig te vertellen. Vandaag ontbijtje in het hotel en even kijken wat er nou evt wel open is en wat niet. Florida Mall opent om 1 en vineland en i drive outlets zijn open. Aantal winkels dan weer niet zoals de UGG, Nike enzo. Ben op de koffie geweest bij Ronald en Carlijn/ Onderweg naar Soltera de schade bekeken maar op een boompje, veel blaadjes en hier en daar veel water is dit stuk er heel genadig vanaf gekomen. Ik moest wat terug brengen... ik dacht bij Burlington dus zijn we naar de Burlington gegaan in Posner.. pak ik het zakje oepsssss is TJ MAxx maar we zijn naar binnen gegaan en echt mega leuke dingen en Carlijn en ikke zijn goed geslaagd. Op weg dan naar de UGG store maar die was dus dicht. jammer door naar de outlet een de i drive en daar bij Old Navy gekeken want Merel moest wat dingen hebben. Die waren geslaagd. rondje verder en eerst wat eten op de Foodcourt .. Orange Chicken. Nike was dicht maar het was best wel druk zeker toen we weg gingen werd het erg druk. Op naar de Tj Maxx dan maar nu echt dat werd degene bij LAke Buena Vista waar ook een Twistee treat zit maar helaas ook die was dicht. We gaan weer naar Soltera en besluiten waar we gaan eten. Carlijn wil nog even haar voetjes laten doen en zij en ik rijden naar Rolling Oaks want dan eten we gelijk bij Ford's garage. Ronald komt later ik zet Carlijn af en ga even de Target in. Als ik terug loop is ze nog niet klaar dus rij nog even naar de TJ en eenmaal weer terug was ze klaar en kwam we Ronald bij de Target tegen. We rijden naar de Ford's en het is niet druk dus kunnen gelijk aan tafel. Ik had Bacon BBQ shrimp
Na het eten hebben we nog een klein rondje daar gelopen en zijn weer terug gegaan naar de auto.
We zeggen gedag en zien elkaar morgen weer.. Seaworld gaat morgen weer open en Carlijn en ik gaan in de avond naar Howl O Scream ff scary Halloween in Seaworld. Ben benieuwd. Bis Morgen

1 opmerking:

  1. Gelukkig mogen/kunnen we allemaal weer naar buiten en jullie hebben de dag prima besteed, en een lekkere afsluiter bij Ford's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laatste dag en reisdag

Ben alweer een paar dagen thuis en 3 nachtdiensten verder maar toch nog even de laatste dag en reisdag vermelden. Zondag nog een keer naar ...